Se apropie mini-vacanta de 1 Mai. Multe persoane se vor caza in statiunile de la mare sau munte. Ce se intampla cu masina din parcare sau cu bunurile personale din camera?
Avocat online. Consultanta juridica online. Consultanta turism. Avocat drept civil.
Persoana care ofera publicului servicii de cazare, denumita hotelier, este raspunzatoare, potrivit regulilor privitoare la raspunderea depozitarului, pentru prejudiciul CAUZAT PRIN FURTUL, DISTRUGEREA SAU DETERIORAREA BUNURILOR aduse de client in hotel.
Potrivit art. 2127 al. 3 Cod civil “Hotelierul raspunde si pentru VEHICULELE clientilor lasate in garajul SAU IN PARCAREA HOTELULUI, PRECUM SI PENTRU BUNURILE CARE, IN MOD OBISNUIT, SE GASESC IN ACESTEA.
In lipsa de stipulatie contrara, dispozitiile de mai sus nu se aplica in cazul animalelor de companie.
Cat poate despagubi hotelierul?
Cum facem dovada introducerii bunurilor in HOTEL?
Exista termene de decadere daca CLIENTUL NU ANUNTA RECEPTIONERUL?\
Join the newsletter to receive the latest updates in your inbox.